2013/02/04

shades of grey

Today`s look is tone on tone - grey on grey
Maybe you will recognize, those grey booties are the same like the black ones we already showed you in our last post. We love them because they´re so comfortable!

The beanie is a little DIY. 
We bought this beanie on sales in H&M for 3 € and we (Mama :) ) added the silverfox pompom. 
Originally such a beanie costs about 60€ and our selfmade version just costs 33€ (3€ hat + 30 € Pompom)


beanie with fur pompom - DIY
fur vest - vintage
Jeans - Levi´s 
snake booties - H&M











81 comments:

  1. Hi dear,
    Love your look, specially your boots and cute beanie!
    Thanks for your lovely comment :)
    Follow u right now, hope u can follow me back!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja, mag ich definitiv! :)
    Grau geht sowieso immer
    Liebe Grüße,
    carlacrypta.blogspot.de

    ReplyDelete
  3. Your boots are really fabulous!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. Love the beanie :)

    http://delayhlas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. This look is so cute! Very balanced and elegant.

    ReplyDelete
  6. Love the DIY beanie and those boots are gorgeous.

    I've just discovered your blog and love it, I'm your newest follower!

    Stop by sometime! Luxx Mint

    ReplyDelete
  7. Me encanta el look!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. I like your modifications, hats, cool it!
    And thank you that left comments on a blog!
    Have a nice day!

    ♡my blogspot - www.veraanda.blogspot.ru

    ReplyDelete
  9. Danke für den lieben Kommentar und den Buchtipp!Mal schauen ob das was für mich ist!;)
    Dein Outfit ist übrigens so wunderbar!Du hast echt tolle lange Beine!
    Liebe Grüße,Sarah

    ReplyDelete
  10. hey (:
    freut mich, dass du dich entschlossen hast teilzunehmen (:
    wollte dich nur darauf aufmerksam machen mir zu folgen, damit die bewerbung gewertet werden kann (:
    & ich hab noch ne frage.. was ist pinterest? :D
    Liebst,
    L ♥
    alittledreamfactory.blogspot.de

    ReplyDelete
  11. vielen dank für deinen kommentar =) ja die ist eigentlich noch aktuell. ich hatte sie vor 2 wochen gekauft etwa. für 15 euro ;)

    ReplyDelete
  12. Seeeehr schönes Outfit! Die Weste ist einfach ein Traum;)

    ReplyDelete
  13. Um eine Jeans in genau DER Farbe schleiche ich jetzt schon wochenlang rum...superschönes Outfit!

    ReplyDelete
  14. Ich hatte die selben Worte wie GlamourGirl im Mund - DIE Farbe suche ich ewig! Sieht sehr toll aus, das Outfit lässt sich tragen :)

    Und danke für deinen lieben Kommentar, alles Liebe ♥

    ReplyDelete
  15. Vielen lieben Dank :)
    Dein Outfit ist toll :) Woher kommst du denn?

    X

    ReplyDelete
  16. Wunderschönes Outfit und deine Mütze ist super cool :)
    Meine Gummistiefel sind eigentlich recht gemütlich.. da kann ich absolut nicht klagen ^^

    Liebste Grüße, Nina

    ReplyDelete
  17. you look so great!
    best wishes:*

    ReplyDelete
  18. Sehr schönes Outfit, I like :)
    Die Mütze mit dem Ponpon ist echt süß!

    Liebe Grüße, Sarah
    www.bonbon-momente.blogspot.de

    ReplyDelete
  19. Auf jeden Fall besser als das Buch! ;) Vor allem die flauschige Weste find ich toll!

    ReplyDelete
  20. Love your boots! Such a great look! And that beanie is so cute :)
    xx

    ReplyDelete
  21. Danke dass du bei mir vorbeigeschaut hast und mir einen Kommentar hinterlassen hast. So bin ich nämlich auf deinen Blog aufmerksam geworden, dem ich ab sofort folge. Nach 3 Outfitposts hattest du mich schon überzeugt - das gelingt normal nicht so schnell! Toller Style! :o) lg Suzu www.suzu-mystyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super cute beanie! Your legs look amazing in those jeans :)

    ReplyDelete
  23. Wunderschönes Outfit, die Weste sieht so toll aus :)

    ReplyDelete
  24. Great blog! I would like to invite you to my blog. Let's follow each other ;)
    xxx from Spain

    *** mydope.net

    ReplyDelete
  25. Sieht wirklich hübsch aus, und toll, wie ihr aus einer einfachen Mütze sowas Schickes gemacht habt!

    ReplyDelete
  26. love your style and your pics!!! and i've your same gloves from h&m ;)

    maybe we could follow each other via gfc/fb/bloglovin?! It would be a pleasure for me :)

    http://glamourdrama.blogspot.it

    ReplyDelete
  27. Klar sagt das mir was :) Ich freu mich auch immer, wenn ich Blogs aus Ba-Wü finde ;)

    ReplyDelete
  28. Mir gefällt dein Blog :)) du hast eine neue Leserin :) und eine Traumfigur xD hehe

    Liebst, Coeur
    coeurslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Love your style!!!
    Thank you for your lovely comment!!! <3
    I'm your new follower!
    xxx

    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  30. danke fur den Kommentar:)
    du bist sehr hubsch und ich find, deine weste sieht hammer aus!
    LG Klaudia:*

    ReplyDelete
  31. you look stunning, love the boots!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. cool clothes, thanks for comment on my blog C:

    ReplyDelete
  33. You are gorgeous! I love your shoes.

    http://n-julie.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  34. That beanie is sooo beautiful!!!
    You look gorgeous and warm!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Reall beautiful deaaarrr... I really love ur DIY..

    Love,

    meiszaecha.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. You look stunning ! :D

    xo ,
    Ana Catalarrana
    www.sinbowtie.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Hey sweety,thanks for stopping by I really appreciate it!
    Love the whole outfit :)
    following you by the way

    www.viewrama.com

    ReplyDelete
  38. You have great style.follow back if you like ;)

    ReplyDelete
  39. these booties are amazing!
    thanks for your comment.
    btw i love the color of your hair! ;)

    ReplyDelete
  40. Hey c:
    danke für dein kommi (:
    ich folge dir jezt, vllt. könntest du mir auch folgen, würde mich wirklich freuen!
    xoxo cicco ♥

    http://ciccotomate.blogspot.de/

    ReplyDelete
  41. Dankesehr für deinen netten Kommentar (:
    Und wir machen dir gerne so ein t-schirt ;D
    Lg. Marleen
    www.thetimeofthedreamworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Das ist aber ein schönes Outfit =)

    ReplyDelete
  43. You have a great style.
    I loved your blog, I love vintage *.*
    xx
    Iza

    ReplyDelete
  44. Wow, I love this look so much, it's just FLAWLESS! The boots are incredible, you have an amazing style!

    Have a nice weekend,
    Mary x

    ReplyDelete
  45. you're awesome.. i love this look and you're so pretty!

    It’s a GIRL Thing

    ReplyDelete
  46. Sieht soo toll aus. Überhaupt die Mütze gefällt mir und passt dir sehr gut.

    ReplyDelete
  47. So lovely! Love the booties.
    Kisses!

    ReplyDelete
  48. Danke für den lieben Kommentar! Das Putfit sieht spitze aus! In letzter Zeit werde ich mehr und mehr zum grau-Fan ;)
    Liebe Grüße Nastii

    ReplyDelete
  49. Sooorry dass ich erst jetzt antworte! Ich hab gerade bisschen viel Stress um die Ohren! Aufjedenfall danke für deine lieben Worte! :))
    Dein Outfit ist richtig schön!
    Die Schuhe sind ja maaal meegaa!! *-* :DD

    Liebe GRüße, Ly <3

    ReplyDelete
  50. Du siehst ganz phantastisch aus, meine Liebe und die Schuhe sind ja vielleicht genial! Deine Mama hat absolut gute Arbeit geleistet, die Mütze ist total cool und wenn ich denke, was ich für meine Mütze bezahlt habe ...

    Schönes Wochenende wünscht Dir von Herzen, Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de/

    ReplyDelete
  51. richtig tolles Outfit! Die Mütze steht dir unglaublich gut :)

    ReplyDelete
  52. Hi dear, you have such chic style, this outfit is wonderfully accessorized.

    ReplyDelete
  53. thank you for visiting my blog, means the world to me…. Love yours so I’m a new follower on GFC and Bloglovin, follow me back and lets stay connected!
    Have an amazing weekend,
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ReplyDelete
  54. danke für dein Kommentar ♥
    Ich hoffe das umsetzen ist dir gut gelungen :p
    und schönes Outfit (:

    ReplyDelete
  55. What a lovely look! Thanks for sharing such a nice post! Also a very large 'thank you' for taking the time to leave a comment for me!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. U look great! Lovely post
      http://idareyoutobefashion.blogspot.ro

      Delete
  56. Heyho (:
    Danke für deinen lieben Kommentar! Manchmal, da muss man auch mal so richtig romantisch sein, finde ich, hihi

    Liebe Grüße

    Katja
    killergaenseblume.blogspot.de

    ReplyDelete
  57. Great post, I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | FACEBOOK

    ReplyDelete
  58. Hallo :)
    Also wenn du gut auswendig lernen kannst und auch bereit bist viel zu tun und auch viel Freizeit (aufgrund der Praktika) zu opfern würde ich es aufjedenfall empfehlen!!
    Ich liebe meinen Studiengang aber wenn man nicht genug tut (wie ich leider im 1. und 2. Semester) wird es wirklich hart. :( Aber vorallem der große praktische Teil gefällt mir sehr ! :)))))

    Du musst mir deine Entscheidung unbedingt mitteilen ;)
    Liebe Grüße :)

    ReplyDelete
  59. I`m in love in this fur west. Love pompon, too. Nice blog

    ReplyDelete
  60. Thank you darling :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    ReplyDelete
  61. Every weekend i used to visit this web page, because i
    wish for enjoyment, as this this website conations really pleasant funny material too.


    Here is my weblog Nike Free Run Sko [ngosummit.com]

    ReplyDelete
  62. Hello to every , for the reason that I am really eager of reading this weblog's post to be updated daily. It carries nice material.

    My web site :: Christian Louboutin Outlet ()

    ReplyDelete
  63. Pretty! This has been an extremely wonderful article.

    Thank you for supplying this info.

    My web blog :: Louis Vuitton Pas Cher

    ReplyDelete
  64. First off I would like to say wonderful blog! I had a quick question
    in which I'd like to ask if you don't mind. I was curious to find out how
    you center yourself and clear your mind prior to writing.
    I've had trouble clearing my thoughts in getting my thoughts out there. I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are lost simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints? Thank you!

    My webpage - Boutique Air Max

    ReplyDelete
  65. Hello everybody, here every one is sharing these know-how, thus it's good to read this website, and I used to visit this blog everyday.

    Feel free to visit my web site: Tory Burch Shoes

    ReplyDelete