2014/06/30

ONE SKIRT THREE STYLES - CASUAL


EN
Here is our third and last look with the black midi skirt.
This time we styled the skirt in a very casual way 
with the sneakers and the cropped shirt.
We think the look is perfect for university or a little shoppingtrip.


DE
Hier kommt schon der dritte und letzte Look mit dem schwarzen Midi-Rock.
Dieses mal haben wir ihn alltagstauglich kombiniert mit 
den flachen Schuhen und dem lässigen cropped shirt.
 Unserer Meinung nach kann man dieses Outfit perfekt für einen
 Bummel in die Stadt oder in die Uni anziehen :)



cropped shirt - Tally Weijl (old)
skirt - H&M
bag - Vintage
watch - Casio 
necklace - Souvenir from Thailand
sneaker - No Name





10 comments:

  1. Hello from Spain: great navy top. Keep in touch

    ReplyDelete
  2. Cooles Outfit:)


    Liebst
    Kathi
    P.S. hier gibt es ein großes Gewinnspiel . Ich würde mich freuen, wenn du teilnimmst.

    ReplyDelete
  3. huch, das gefällt mir ja mal besonders - wäre auch genau mein stil! <3
    lg sonja

    ReplyDelete
  4. Sehr cool diese lässige Version!

    Liebst, ina

    Visit me at Petite Saigon

    ReplyDelete
  5. Du schaust super aus! :)
    Das Oberteil gefällt mir am meisten!
    Lg Melli
    fashionargument.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ein tolles outfit :)
    steht dir!
    Shop my closet ♥ Facebook ♥ Instagram ♥ Youtube ♥ Twitter

    ReplyDelete
  7. Toll, das Shirt ist richtig schön

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    ReplyDelete
  8. i love the look of your pencil skirt with the converse sneakers! so chic.

    ReplyDelete